Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

~Lain Org, Lain Ragam~

Lain hulu, lain parang, lain dulu, lain sekarang..entah napa hari nie aku ingt sgt kt mk..duduk di tempat org, mmg tidak betah rasanye, orgnye, bahasanye, layanannye mane kn sama..Aku rasa nk aje cpt2 blaja bnd baru nie..kadang2 aku xphm dgn sesetengah sikap manusia, dulu ckp lain, skrg ckp lain..bodek bos kot..sebelum nie, ckp kena cpt blaja, bile aku mule nk buat sndiri, suh tny plak..xke serba slh aku nie..persekitaran mcm nie, membuatkan aku teringatkan eudu, ddk dlm level tersendiri..xder perasaan nk berlgak....xder plak nk stress2 mcm nie..peringatan utk aku jgk, klu da trainee baru masuk pas nie, jgn sombong ya syg..ilmu y dikongsi bersama, akan ada keberkatan utk itu...penerimaan org akn berbeza, ada setengah org leh blaja dgn cpt, ade y lain slow sikit..jgn mrh2 org ya, xbaik..cpt2 la aku pandai, supaya xmenyusahkan lg org...rindu nk balik kg..bosan duduk cni..erm, mcm nk lik kg..huhu...sbr la hati, hujung bln kite balik ye..yuhuu, dh nk kawen...semoga dpt pindah..ok lah, cukuplah suda en3 aku y emo hari nie..kedinginan dlm ofis nie menenangkan hati aku..hati yg meronta2 ingin kembali pulang ...salam suma..semoga sume org mendapat keberkatan-Nya..wassalam..

No comments:

Post a Comment