Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 6, 2011

~Minggu Terakhir~

Salam..en3 nie menyatakan mgu terakhir aku di e-edu..mgu2 terakhir nie perasaan malas nk wat keja sgtlah menebal..huhu...nk wat ape pon xder mud..so, godek2 intenet je la..bestnye..dunia ini ana y punye..sudahnye keje xjln, cuci mata y jln...haaiiishhh...

mgu depan pd waktu y sama, klu pjg umo lagi aku berada nun di Pantai Timur, meninggalkan utare..sedih jugak nk meninggalkan teh sekeluarga, kwn2 kt ofis, lappy ofis (dh lame lappy nie ngn aku-hampir2 setahun..)..huhu...harap2 pengganti aku nti, jg baik2 lah lappy nie..aku syg die, xpenah die wat masalah ngn aku...die baik ..cume sejak2 unjie update articulate dlm isi perot die, die mcm meragam ckit, jg diri baik2 ye cyg..syg 007...jgn nkl2 ek.. (gilakah aku??)

erm..aku akn merindui Prof y kul, mai y serius, enul y selamba, ela y garang, syam y gilak2, wani y slalu ajr wat pp, ana y slalu bg kata2 smgt, dan last but not least ikan keliku syg di kedai makan perabot (kedai 5f), ikan kelinya sgt gemok ok..mabeles sgt..goreng garing2...rndu suma..eh, ape nie, blum p dh start rndu nie..(sob2)...

mcm mana ya suasana tmpt keja baru, kwn2 baru, bos baru, rumah sewa baru..adakah sama dgn suasana skrg nie..tentu sekali xsama kan, tp aku harap suasananya lebih baik dri cni...klu da line intenet kt sana, alangkah bagusnya...klu xder, sedihnye aku..huhu..

klu xder aral ape, hari sabtu o ahad, aku akn berangkat ke Pantai Timur, mudah2an semuanya berjalan dengan lancar..umah sewa dah setel...hidup aku kebelakangan nie caca marba ckit..mana nk pk pasal keja, mn nk pk pasal kawen smpi skip tdo siang...selagi x setel sume tue, xleh pejam mata rasanya..kejap pegang kain, kejap pegang gunting, kejap pegang kotak, kejap pegang gam, kejap pegang bunga...menambahkan strees aku, lantas menambahkan kemontelanku (alasan!)...hik

Dah la aku nk g cuci mata lg nie..daa...TQ pd y sudi meluangkan masa utk membaca...


No comments:

Post a Comment