Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

~ Pantai Timur~

Salam semua..waah, di kejauhan suda...aku bersiaran live di kelantan yg indah permai..indah ker? indah ok..damai, tenang, permai...apa komen aku mengenai negeri ini..so far, boleh la..mana leh lwn negeri kite kn..masing2 pn akan ckp bnd y sama...tgok daisypaith, ag 2bln dh aku nk kawen..aku xleh pk la nk wat ape dulu...pk pasal keje baru, pasal persiapan kawen y masih lintang-pukang..leh stress ooo...kang klu aku bertambah montel, mr boo jgn mrh eh...ho3..mknn kt cni murah2...aku dpt rumet org kedah gak, 1 advantage utk aku..lps gian leh cakap dialek utare..nati leh tumpang die leh kg..ho3..
start dri mlm smlm aku dh start diet, mlm xmkn ok...mkn sekali sehari jer..xturun jgk ms wed day nti, aku xtau la..hehe...lemak tegar la tue...pd sape yg suka masakan pedas mcm aku nie, mungkin anda akan kecewa klu cri masakan pedas kt cni, klu ada pedas pon, akn masih terase kemanisan die..mgu nie minggu ketiga aku di sini..minggu pertama cuti, aku dok melapok dlm bilik je, sbb rumet aku, ija balik kg..minggu kedua, aku g tesco ngn PCB..dlm kehidupan kita, kita akan merasai penglaman y baru..makin byk yg kita tau, makin byk y masih kita xtau..smpi pening aku..ho3
ok lah, aku sebenarnye dh mule merindui utare..rindu sgt..rase mcm jauh sgt kt pantai timur nie..dialeknye, orgnye, mknnnye...sumenye...alah bisa, tegal biasa...big gurl, don't cry..

No comments:

Post a Comment