Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 9, 2011

~Menghitung Hari~

Salam bersiaran buat semua..dh bersawang blog nie..lamanya xmenaip..aku btol2 bz kebelakang nie..bz sgt..sekarang, rasanya boleh bernafas ckit..apabila semua keja y menganggu boleh dikatakan 90% telah siap..syukur alhamdulillah..




Ehem2, sekarang nie, aku tgh menghitung hari untuk menamatkan zaman bujang aku..rasa mcm xpercaya jer dh nk kawen..




Ok lah, mula2 sekali aku nk mintak maaf atas statement aku y moody http://fifahruradzi.blogspot.com/2011/03/lain-org-lain-ragam.html diajar senior aku kt tmpt keja, saya dgn ini meminta maaf kepada beliau kerana beliau mengajar saya dgn ikhlas, bkn nk eksyen ke ape..saya y salah paham ok..bagus die mengajar aku dgn begitu sabar dan berhemah..syukur dpt die jd senior aku, cpt pandai ckit ngn keja baru..





Mgu lepas, aku dh balik kg, selesaikan ape y ptt utk kawen nti..huh, lega..dh setel sume..di saat dan masa ini, mk aku dan adik aku tgh dok menjemput org pd hari aku menjadi raja..hik..sekarang, hanya jasad aku disini, sedangkan hati aku sudah ada berada di sana (mood gatai)...





Hik, oklah sampai ketemu lg..jgn jemu baca blog aku y serba kekurangan nie...Salam.

2 comments:

  1. Dear...org ade award nak bg....boleh tgk kat http://non-cinderella-story.blogspot.com/2011/05/post-140-lovely-blog-award.html. Keep in touch dear..tihihi~

    ReplyDelete
  2. Salam cik Lijah...kang org tgok ek..tq eh...keep in touch always..moga2 boleh saling bertukar pendapat...

    ReplyDelete