Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 28, 2011

~Debaran di Hati~

Salam semua...wah, lihat itu daisypaith, da 6ari lagi sebelum kami disatukan...perasaan aku dikala ini, xtaula samada gembira, sedih, terharu, berdebar atau sebaliknya...


Hari Khamis y lepas aku dapat tau, aku perlu menjalani peperiksaan di KL pd 6hb sedangkan aku akad nikah pada 4hb..huhu..mcm mane nie..nasib baikla Boo aku ada...die ckp, "xpe, bwk bertenang..ari ahad ikut die balik Manjung..kendian terus p KL"..huhu..nasib baik ..tp aku xckp ag kt mk..jgnla mk nati bersedih hati..sedih kot, baru hari pertama bergelar isteri dah kena culik..jgn majuk ya mak...


Semalam, aku kuar mkn ngn rumet aku, Ija..kami pilih tempat di tepi jalan...Sedang kami makan, MashaAllah ada sorang makhluk y kurang ajar merampas beg tangan Ija..apelah kudrat kami, kami cuma wanita..klu melawan, tkt dihunusnya pisau..Dalam handbag Ija tue sume brg2 kesayangannya, external, kamera, handphone, purse, dan dokumen2 penting...Jenayah tak kira di mana, hatta di Kelantan sekali pun. Pada mana2 wanita, ambiklah iktibar, handbag tue xpayah bawak pon xpe, letak je dlm poket, xpun bwk sling bag..bawak handbag, handbag tue akan menarik perhatian mata2 setan di sana..kite kena sediakan payung sebelum hujan..peringatan utk aku jugak..Aku cuma bayangkan binatang durjana tue amik purse aku, habisla duit hantaran dan mas kawen aku..Peringatan juga, berhati2 lah dengan org y bawak motosikal....jgn pandang rendah pd diorang..Sesungguhnya malang itu tidak berbau..Alhamdulillah, kami masih bernyawa sehingga hari nie...Semoga binatang tue mendapat balasan y setimpal. Terima kasih pada insan2 y sudi membantu kami pada waktu itu.


Dalam cerita duka, da juga berita gembira..hik..dh amik cincin istimewa untuk Boo..seperti y direquest oleh die, cincin tue da permata biru, silver..haram lelaki pakai suasa..nk beli platinum, xmampu..huhu..so, beli silver je la..huhu..Aku harap die akan suke kn cincin tue sebagaimana die suke kan aku...hu3..


Lg 6 hari, kalau lah boleh diluahkan perasaan nie, xtergambar rasanye...mcm2 ada..ntahla..Agaknye semua org y nk kawen pon, akan berperasaan sebegini..cuti dh approve..lalalala..nk kawen..mlm besok lik kg..ho3..Semoga semuanya berjalan lancar...Amin...

No comments:

Post a Comment