Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2011

..Rezeki Kawen...

Salam semua..lamanye tidak tulis blog..dh bersawang..Alhamdulillah, aku dah selamat menjadi isteri Boo aku, Fahruradzi Sahak..gembira rasanya sudah menjadi kekasih halal beliau..nk wat ape pon, org xmrh..hik(mode gatai)..

Rasanya semua penat lelah untuk menempuhi saat tue berbaloi..Pada jam 930 mlm hari Isnin aku naik bas dri Tesco K'tan, smpi stesen bas SP pada pukul 4pagi..pastu adik amik p Butterworth plak..pagi keesokannya baru smpi umah..smpi umah, mcm nk pengsan umh xsetel apa lgi..masih mcm tongkang pecah..ape lagi, kena wat house keeping la plak..3 ari 3 mlm xcukup oo..penat..tp lega...

Ebat Boo aku, sekalo lafaz je aku telah menjadi miliknya..hik..ms sesi fotografi, mule2 die moody jugak, pastu terus sporting...tq boo...muah3..(mode gatai ag)...

Hari Sabtu akad nikah dan nuri kt umah aku, hari Selasa petang kami bertolak ke Manjung..penatnye, 4jm perjalanan..rasa mcm lama..mlm tue nuri tahlil di pihak lelaki. Selesai sume, baru lega..Alhamdulillah...

Bohonglah klu tiap majlis yg kita inginkan berjalan lancar, di majlis aku berlaku jua kepincangan, masam, manis, pahit, sume ada..mintak maaf pada pihak y tidak puas hati di majlis aku..

Hari Isnin aku ada peperiksaan untuk naik staff, nasib Boo ada ngn angah temankan aku..cian die, xtdo..pukul 2pg dah bertolak keluar ke KL...pastu tgu aku ngn Ija habis exam, pukul 2petang baru balik..pastu destinasi seterusnya balik Manjung, sbb tiket dri Kl ke Kb dh hbs..dh beli tiket kt Manjung, pukul 930mlm kami naik bas..rasanya kesusahan masa peperiksaan tue berbaloi, sbb peperiksaan aku dh kuar result, aku lulus..yeah2..

No comments:

Post a Comment