Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 26, 2010

.......Mimpi.....

Ada org kata mimpi tue mainan tdo, ada org kata juga mimpi tue merupakan petunjuk, ada org kata juga..mimpi tue mainan Syaitan..aishh...nauzubillah....
Semalam, aku bermimpi gg aku tercabut...siyes, aku sgt lah takut..takut teramat...kerana mengikut pengalaman org2 tua, gg tercabut membawa petunjuk kita akan kehilangan org yg kita sayang org yg rapat dengan kita. Terus aku terjaga dari tido dan menangis lagi..huhuhu
Keesokan pagi, aku mesej tunang n adik aku dan menceritakan mimpi aku..adik aku cakap tdo xbasuh kaki..aku cakap, dh basuh kaki la..huhu..tunang aku cakap mimpi je tue, xsemestinya betul...aku cakap, tp selalunya mcm tue mimpi gg cabut kita akn kehilangan org yg kita syg...teh aku ckp mainan tdo..jgn dipercaya sgt...huhu..
Ya Allah, Kau panjangkanlah umo org2 yg aku sayangi..berikanlah aku sedikit lagi waktu untuk bersama mereka..jangan kau ambil mereka lagi..panjangkanlah umo mereka lagi...amin..ya Rabbal Alamin..


2 comments:

  1. Salam Kenal.

    Istighfar banyak2 lepas terjaga...

    ReplyDelete
  2. Salam azrina..ya, kdg2 mimpi tue memang menakutkan..tq atas nasihat..

    ReplyDelete