Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 22, 2010

Bosan, Bosan, Bosan!

Salam sume..huh, ape nk jadi ngn aku nie...malasnye nk wat keja. Sunnguh! xder mud nk wat keje..bosan gile..ntah nape..nak kena carik keja lain nih...

Ntah ape2 jer aku nie...oh keja, dtg la pada ku (boleh ke mcm nie)..bukan aku cari keja, keja cari aku..hu3...dh bosan btol cam nie..umo dh 27..tp xder ape yg nk dibanggakan dgn aku..ada ijazah pown wat pekasam je la..hampeh...ptptn pon xbyr ag..adoii....
Mule2 Cuepacs (betol ker aku eja nie) mintak umo kakitangan khidmat awam dipanjangkan ke 56-lulus. pastue mintak plak smpi 58...lulus jugak..dh nye bile plak fresh graduate (fresh ker) mcm aku nie nk menggantikan diorang..adus..xleh blah...dh, bile masenye aku leh masuk keja kerajaan...adoi..xkn nk apply guna spm o stpm..dh, xkn nk buang degree aku tue...huh!..bosan aku memikirkannya...

huh!ntah la..penat aku berfikir..berfikir n berfikir...nak carik keja..nk carik keja...

No comments:

Post a Comment