Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 18, 2011

Salam..

Pekabar semua..aku xberapa baik..erm, aku keja lebih masa rini..rajin kn aku..yelah, dh lama aku xdtg keja, rindu plak nk dtg keje...sekali dtg, nah kau, punye la byk keje..xtau nk wat y mana 1..huhu..penat kot..aku baru smpi png pkl 5 pg tadi..dtg keje pkl 9..penat dan ngntok, tp klu dok umah pon bkn dok wat ape..dtg la keje..

4hari aku xdtg keje, selasa, rabu, khamis dan jumaat, lama kn aku bercuti..aku bercuti sbb menghadiri temuduga kt kl ..ntah dpt, ntah x..aku berdoa semoga dpt la..dh mls aku nk cari keje lain..pnt oo...klu positif dlm 2mgu ag diorang kol..harap2 ada rezeki aku di situ..

erm, alang2 dh smpi KL, aku terus ke Jln TAR, Masjid India dan Mid Valley..lain tempat xsempat nk tawaf..leh jd gile dibuatnye..best sgt...alang2 dh smpi sana, cari brg kawen la..kt sana byk pilihan dan barang pon murahlah sikit klu nk dibandingkan dgn tempat lain..tp rugi btol, sbb xleh beli byk2..sbb aku pegi ngn adik aku je..katanye xcukup kaki tangan nk bawak...

Dah pegi sana, sume brg y dilihat pon nk beli..berbaloi2..klu aku dpt keje tue, lg berbaloi2 kn..boleh dikatakan 80% persiapan kahwin aku dh disediakan..tggl nk jait, gubah dan hias..huhu...dh besar aku, dh nk kawen.


Brg yg aku beli..pelan2 buat ye...

Klu boleh sume brg, aku nk DIY sndiri..poyo kan...jgn smpi sakit d hari perkahwinanku sudah..time tue baru nk nyesal xgune kn? baru padan muka aku kn..hik2..tunang aku baru g kusus kawen rini..poto kn! aishh, xpe biar lmbt asl slmt..


Aku gumuk di situ..hukhukhuk

Tggl ag dlm 3bln aku nk diijabkabulkan...moga2 sempat aku kurangkan berat badan cikit...cayok2...



2 comments:

  1. salam ziarah...akk dah follow...tq sbb dollow akk...selamat menunggu hari perkahwinan ya...

    ReplyDelete
  2. Salam kk eni..tq sbb follow jun..jun tgh cari ag nk patern camna tudung tue..nti, dh dpt y jun suka, jun bg kt kk eni ya..insyaAllah.

    ReplyDelete